fredag den 12. april 2013

Kaj Opskrift

Jeg har fået en mail fra Lisbeth Hansen, som har lavet en hækleopskrift til Kaj, som hun har fået lov til at dele af Maki. Lisbeth har ikke en blog, men vil gerne dele opskriften og vi har derfor aftalt at jeg lægger den i dropbox så den kan hentes på nedenstående link.
Opskriften er lavet så den passer med min Andrea opskrift i størrelsen. På billedet har Lisbeth hæklet dem begge. Jeg synes Kaj er blevet helt fantastisk. Tusind tak Lisbeth:-D

Kaj
Vest til Kaj

God weekend:-)

23 kommentarer:

  1. HOLD NU OP, hvor er den blevet fin. Det skal nok blive et hit, får da helt lyst til at lave dem med det samme. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Super flot. Uha det frister at gå igang med.

    SvarSlet
  3. Åh den har jeg ventet på at én ville finde på at lave og dele, min halvanden-årige har en Kaj-dukke med OVERALT lige for tiden, fordi det er et af de ord hun kan sige: "Kaj, Kaj, Kaj.." lyder det fra morgen til aften, nu må hun have en hæklet også.

    SvarSlet
  4. Kan da bare slet ikke vente med at komme i gang. Har vemtet på ham med længsel

    SvarSlet
  5. 1000 tak for deling af opskrift :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte begge to:)

    SvarSlet
  7. Man går jo helt i barndommen igen ved synes af de to flotte kreationer

    SvarSlet
  8. Tusind tak til Lisbeth for at dele hendes super flotte opskrift på kaj, nu venter jeg på nogle børnebørn så jeg kan få dem hæklet

    SvarSlet
  9. Hvor meget garn i de forskellige farver skal der bruges til henholdsvis Kaj og Andrea?

    SvarSlet
  10. Ej, hvor er han sej. Vil gerne lave kaj, men kan ikke se opskriften selvom man trykker på linket.

    SvarSlet
  11. Der er nogle browsere der har problemer med at hente fra Dropbox. Bare prøv en anden browser. Ellers skriv til mig igen.

    SvarSlet
  12. @Helle: Jeg tror det er nødvendigt med 2 af den mørkeblå. Jeg har selv brugt rester og havde 2 der var åbne, som jeg brugte. De andre skal du bare ha' en af hver af (men bruger selvfølgelig ikke den hele).

    SvarSlet
  13. Hvor stor bliver Andrea?

    SvarSlet
  14. Hejsa har prøvet at hente opskriften men den siger den ikke findes. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få den

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at kontakte: mailto:lisbeth65@gmail.com

      Slet
  15. Hej Maja,

    Det samme gælder for Andrea opskriften. Kan du lægge dem ud igen? :-)
    De bedste hilsner Mette

    SvarSlet
  16. Jeg kan desværre heller ikke hente Andrea opskriften. Vil være rigtig taknemmelig, hvis den bliver lagt op igen. Jeg kan heller ikke komme igennem på den mail adresse der er lagt op. ��
    Venlig hilsen Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er på ferie og vender tilbage når jeg kommer hjem:-)

      Slet
    2. Nu er siden og links opdateret:-)

      Slet