Pages - Menu

torsdag den 13. december 2012

Hæklet Legetøj give-away


Så har jeg fået mine fine, nye bøger. I den anledning vil jeg gerne give 3 eksemplarer i julegave. Jeg tror ikke den kan nå med under træet, så jeg har i stedet sat fristen for at være med til den 24. december.

I kan deltage med enten 1 eller 2 lodder. 1 lod for en kommentar og 1 lod for at linke til giveaway fra egen blog (I må gerne bruge billedet). Skriv i kommentaren hvor mange lodder i deltager med.
Håber I er mange der vil være med.


Rigtig glædelig jul:-)

117 kommentarer:

  1. Er det kun hos mig at der står at konkurrencen ikke er startet endnu? :)

    SvarSlet
  2. tillykke med din nye bog
    .....som jeg gerne vil eje ....
    men når jeg klikker på min FB på den dism der så skriver den "this contest has not started yet"
    så jeg er lidt i tvivl nu om jeg er med eller ej
    hilsen Lis

    SvarSlet
  3. Tak fordi I var opmærksomme...
    Og jeg som troede jeg var så smart med det smarte værktøj:-) Jeg havde sat den til at gå i gang den 24. dec, og det går jo ikke. Jer der har skrevet kommentarer er nødt til at skrive jer ind i widgeten igen, så I bliver registreret - men I behøves selvfølgelig ikke skrive ny kommentar:-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne vinde den nye af dine dejlige bøger. Jeg ser lige om jeg kan finde ud af din dims

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med din bog, håber jeg er heldig, har de to andre og har irkelig brugt dem rigtig meget.

    SvarSlet
  6. Nu har jeg prøvet med min mailadresse, - men mon den er registreret? Jeg vil da i hvert fald gerne vinde:)

    SvarSlet
  7. Det er ikke blevet registreret i Rafflecopter, men jeg har selv registreret jer på den gammeldags facon:-) Så I er med...:-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  9. Hej vil gerne være med på 1 lod... ha en dejlig dag

    SvarSlet
  10. Dejlig mulighed for en bonus julegave. Lige til at skabe ekstra juleglæde. Tillykke med udgivelsen.

    SvarSlet
  11. Tillykke med bogen. Den ville jeg gerne eje - så smider da lige 1 lod i puljen her... :-)

    Glædelig jul

    SvarSlet
  12. Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 enkelt lod :-) Kh Lene ( soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  13. Hejsa, altid dejligt med en ekstra julegave, tillykke med din nye bog :) - Ville helt sikkert gerne eje den, så er med på 2 lodder

    God jul til dig og dine :)
    Mvh Ria-K.

    SvarSlet
  14. Jeg har alle dine andre bøger, så den her MÅ jeg da også bare eje. Deltager med 2 lodder.
    Mv Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Tillykke med din nye bog. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne deltage med 1 lod!

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 1 lod : )

    SvarSlet
  18. Tillykke med den fine bog, den står allerrede på min ønskeseddel, men intet er jo sikkert så håber på gaven fra dig:-)
    Deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  19. Haps haps, jeg snupper da lige et lod :)

    SvarSlet
  20. Nu har jeg jo allerede et unikt, hæklet eksemplar af selveste Stewart Stardust, så måske er det snyd at deltage. Men jeg tager chancen :-)

    SvarSlet
  21. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod, og du er mer end velkommen til at delatge i min give away, hvis du har lyst.

    SvarSlet
  22. Jeg er helt klart med, med et lod, er bare helt vild med dine bøger.

    SvarSlet
  23. Hejsa
    Jeg går "all in" og smidder 2 lodder i puljen.
    Tak for en lækker giveaway :-)

    SvarSlet
  24. Troede bare at det var mig, der ikke forstod det der moderne raflekopter! :) Jeg vil også frygteligt gerne deltage :)

    SvarSlet
  25. Tillykke med bogen.

    Er go' for 2 loder


    Hilsen Nikoline

    SvarSlet
    Svar
    1. btw har du prøvet http://blog.punchtab.com eller http://www.random.org

      Slet
  26. Så fin en bog- tillykke med den...er med på et enkelt lod.

    SvarSlet
  27. Tillykke med bogen :) jeg tager 1 lod

    SvarSlet
  28. Jeg deltager også gerne med 1 lod :)

    mvh Julie Andreasen

    SvarSlet
  29. Jeg vil meget gerne være med med to lodder! Kh Ch:-)rlotte

    SvarSlet
  30. Hvor sejt :D Jeg kan ikke selv finde ud af det, men min mor er en haj og tror hun vil elsker at lave så noget her til sit barnebarn :D Jeg er med 1 lod :)

    SvarSlet
  31. hvor er det bare blevet en fin bog! Stort tillykke med den! Jeg deltager med 1 lod, og krydser alt hvad jeg har :)
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Tillykke med den nye bog, den kommer på ønskelisten, hvis jeg nu ikke er heldig her :)

    2 lodder smider jeg i puljen :)

    SvarSlet
  33. Det kunne være så fint at vinde bogen, så jeg kan få hæklet til den lille pige i min mave:) Jeg deltager med 1 lod.
    Mvh Maja (majahoegh@gmail.com)

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne deltage med 1 lod og håber på, at det er mig som skal hækle legetøj:)

    SvarSlet
  35. Vi har flere småfolk på vej i familien, så det vil da være fedt at vinde den, så der kan blive hæklet legetøj i gaverne ;) 1 lod :)

    SvarSlet
  36. Jeg er med med 1 lod og håber meget på en lille nytårsgave:)

    SvarSlet
  37. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  38. Vil gerne deltage med et lod :)

    SvarSlet
  39. Jeg deltager med 2 lodder. Dine hæklerier ser spændende ud.

    SvarSlet
  40. Tillykke med bogen :) Den er jo perfekt, så jeg kan lave små gaver til min venindes lille søn :)

    SvarSlet
  41. Jeg deltager med et lod :-) det er nogle søde ting :-)

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 1 lod :-)
    www.frufromsunivers.blogspot.dk

    SvarSlet
  43. Så fint! Jeg vil gerne være med for 1 lod.
    Hvis du har lyst og er hurtig, kan du kigge forbi min giveaway med hjemmelavet trælegetøj : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  44. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  45. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  46. Hejsa, jeg er med på et lod :) jeg er super glad for dine første to bøger, så mon ikke din tredje bog er lige så god? :)
    Kh ina

    SvarSlet
  47. Tillykke med din nye bog, jeg har de to andre
    og har brugt dem meget, jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  48. Uh, dine andre bøger gør lykke herhjemme, som denne har ville blive knuselsket hvis den kom her forbi

    SvarSlet
  49. den må med til samlingen.
    1 lod Betina.johnsen@gmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg vil meget gerne være med. Er vild med dine bøger, så denne må meget gerne give de andre selskab i min reol :)
    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  51. Jeg er helt sikkert klar på en lille julegave ;0) Jeg har de to andre i garnkurven og jeg elsker dem!!! Alle nye børn i familie og omgangskreds nyder godt af at jeg fik dine bøger i gave :-) Et lod til mig....

    SvarSlet
  52. Jeg vil meget gerne være med :)
    1 lod fra mig.
    Danielast87@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Uh, lige noget for mig som elsker at hækle, jeg vil gerne have et lod.
    Vh
    Marianneesteffensen@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Mig mig mig :)
    Et lod herfra.
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  55. 2 lodder herfra :)

    kig også gerne forbi min lille give away:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  56. Jeg er med på et lod, og håber så meget, at jeg er den heldige, ellers skal jeg ud og have den, som julegaven til mig selv. Elsker de to andre du har lavet, målet er at lave ALLE dine figurer :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, min mail er Jannikris@gmail.com

      Slet
  57. Jeg er med med et lod :) Hvis jeg vinder bliver det en forsinket fødselsdagsgave til min søster!

    Glædelig jul!
    Maja
    m.busted@gmail.com

    SvarSlet
  58. Hej...
    Stort tillykke med den nye bog. Jeg har lavet alle dyr fra dine to andre bøger og vil også meget gerne eje denne bog.
    Jeg er med, med 2 lodder.

    Julehilsen fra
    Kira (densoedeverden.blogspot.dk)

    SvarSlet
  59. Jeg vil gerne deltage med ét lod. Efter en lang periode med dyrehækling, har jeg nu kastet mig over dine Historiske Hæklerier, Jeg er nemlig historielærer og drømme om en hel kasse med de små personligheder som et skægt indspark til undervisningen. Helt perfekt til min tredjeklasse!

    God jul
    Jonna
    jonna_kastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  60. deltager meget gerne med 2 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  61. Jeg vil rigtig gerne være med, 1 lod, tak:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg vil rigtig gerne deltage med et lod.

    SvarSlet
  63. fed bog - vinder jeg den ikke må jeg ønske mig den i fødselsdagsgave i januar :-) Jeg deltager med et lod hilsen Sofie

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne deltage med to lodder

    http://doyoufeeltheluck.blogspot.com/2012/12/hklet-legetj.html

    Elsker hæklet legetøj

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  65. Selvfølgelig vil jeg være med. Der ser ud til at være mange rigtig fine ting i din nye bog. Jeg nupper et enkelt lod. Knus Heidi

    SvarSlet
  66. Så nuttede er dine hæklerier, den bog gad jeg godt have sendt i min retning... ;-D

    SvarSlet
  67. JUBIIII, nu har jeg fundet ud af at sætte link ind på min bog, så 2 lodder til mig.
    Jeg vil rigtig gerne vinde den fine bog, børnebørnene står i kø for at få hæklede dyr.....

    SvarSlet
  68. Sikke nogle søde ting, der er i bogen!
    Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  69. Uha, endnu en bog fra din hånd!

    Jeg deltager med to lodder og krydser fingre!

    SvarSlet
  70. jeg deltager gerne med 2 lodder :)

    SvarSlet
  71. jeg er med på 2 lodder,og krydser alt jeg kan!!
    Er jo lige nysgerrig, er du kvinden bag?? har bogen flere hæklede dyr!

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her




    SvarSlet
  72. Jeg deltager da lige med 1 lod og X´er fingre for jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  73. 2 lodder til mig! Jeg linker fra min blog :o)

    SvarSlet
  74. Ih, den må gerne lande hos mig.. Sikke mange fine opskrifter der er i bogen:)
    Jeg er med på 1 lod og tillykke med din nye bog :)

    thefemalemu@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Ingen tvivl i denne giveaway. Jeg må bare have 2 lodder.
    Ville blive SÅ lykkelig.

    SvarSlet
  76. Den er jeg bestemt med paa. Et lod til mig, og saa krydser jeg fingre.

    SvarSlet
  77. Jeg vil rigtig gerne eje den bog :)

    SvarSlet
  78. Har dine to andre hæklebøger, og de er bare super gode, så den her kunne jeg også godt tænke mig, krydser fingre

    SvarSlet
  79. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  80. Ih hvor kunne jeg godt tænke mig at vinde din nye bog. Jeg blogger desværre ikke selv, hvorfor jeg "kun" deltager med 1 lod.
    Stine_thes@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Sikke en skøn bog!!! Den vil jeg gerne vinde - deltager med 2 lodder :0)

    SvarSlet
  82. Tillykke med bogen, den ville jeg elske at eje :-)
    Deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  83. Spændende bog. Send den bare i min retning ;0)
    Smider et lod i bunken.

    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Mail: skovgaard.anders@gmail.com

      Slet
  84. hejsa...jeg er med på et lod da jeg ikke har en blog men blot er en ivrig bloglæser
    julehilsner
    linda
    lindaxzx@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Gratulerer så mye med ny, flott bok! Den ser supersøt ut og jeg krysser fingrene for at jeg blir en av de heldige vinnerne!

    Jeg trekker ett lodd og ønsker samtidig deg og dine en fin jul;-)

    SvarSlet
  86. den vil jeg rigtig gerne vinde, deltager med 1 lod

    SvarSlet
  87. Jeg vil super gerne deltage med 2 lodder og krydser alt hvad der krydses kan. Skal være moster i 2013 så det ville være den perfekte gave :)

    SvarSlet
  88. Den bog kunne jeg godt bruge når der skal laves ting til sangposer i den vuggestue hvor jeg arbejder.
    Deltager med et lod
    God jul
    Lottecaliskan@hotmail.com

    SvarSlet
  89. 2 lodder til mig, tak :)

    Linket er i siden på min blog:
    SUmadplan.blogspot.dk

    Hilsen Mia.

    SvarSlet
  90. Also I would like sign up for these super candy.
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  91. Deltager med 1lod og ser om jeg kan holde fingrene krydset hele vejen frem til jul!

    SvarSlet
  92. Den bog ser bare SÅ spændende ud:) Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    fablefant@yahoo.dk

    SvarSlet
  93. jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder... :o)

    SvarSlet
  94. Deltager med 1 lod...ser super sød ud.
    mvh irene
    Bolderslevgaard@gmail.com

    SvarSlet
  95. Tillykke med bøgen :) jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  96. Fantastisk med en bog mere :) Jeg har begge de andre og øger gerne samlingen. Dog ærgerligt med prisstigningen, for en bog til 100 kr sniger sig gerne med hjem uplanlagt, mens man ved 200 kr gerne tænker sig om en ekstra gang eller ser om biblioteket har fået den hjem.

    Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  97. Uh, jeg elsker dine andre bøger - de står henne i reolen, og venter på, at jeg igen får tid til at hækle lidt.. forhåbentlig i juleferien :)
    Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  98. Er vild med hæklede dyr - dog ikke ferm til det, men måske trangen til at lære det kom med fine opskrifter? Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  99. Jeg er med på 1 lod. Venter en lille baby her til januar så det kunne være den sødeste lille bamse at få som den første :)

    SvarSlet
  100. Jeg deltager med 2 lodder og takker for endnu en bog - jeg glæder mig meget til at kigge i den og lade mig inspirere. Jeg tror snart jeg har prøvet ALLE de andre figurer endda dine historiske - har selv lavet en supermand på 35 cm fra den opskrift :)

    Glædelig jul!

    SvarSlet
  101. 2 lodder tak :-)

    PS: Synes Rafflecopter er oppe igen, det var kun lige det første stykke tid efter de opdaterede at den var helt utilregnelig.
    Bruger den også til giveaways på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  102. tillykke med din bog som jeg meget gerne vil vinde med 1 lod
    Glædelig jul
    KH Jannie

    SvarSlet
  103. Ihhh vi vil også meget gerne vinde den og deltager derfor med 1 lod.

    Glædelig jul

    SvarSlet
  104. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    2 lodd
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  105. Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod. Det er jo lige den, der mangler i samlingen :-)
    Godt nytår

    Kirsten Hedam
    Nyborg

    SvarSlet