Pages - Menu

tirsdag den 27. marts 2012

Det står ikke helt stille...

Jeg har været ret inaktiv på bloggen, men egentlig ikke med de kreative sysler. Når den lille sover går tiden som regel med rengøring, tøjvask, madlavning etc, men jeg når også at få hæklet lidt. Senere på året er jeg nemlig klar med den 3. hæklebog "Hæklede Legesager". Jeg er derfor i fuldt sving med at føre idéerne ud i livet, skrive opskrifter og teste. Kunne godt tænke mig det gik lidt hurtigere, men jeg vil ikke stresse over det - bare nyde min barsel og tage det stille og roligt. Jeg når nok det hele:-) Mere om bogen følger...


5 kommentarer:

  1. Uhh det lyder spændende med en ny bog! Og ja tiden på barsel er ikke "kun" ren afslapning. ;-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til endnu en bog fra din hånd!

    SvarSlet
  3. Jubii jeg glæder mig til din næste bog :) De to andre er ved at være godt slidte allerede :)

    SvarSlet
  4. Hvor spændende med en ny bog :)
    Glæder mig til den udkommer...

    SvarSlet
  5. Spændene med din kommende bog - glæder mig til at se resultatet ;O)

    SvarSlet