Pages - Menu

tirsdag den 8. november 2011

Barselsgaver

I de sidste par dage har vi fået en masse lækre gaver, masser af tøj og en del legetøj. Jeg havde slet ikke regnet med at få så meget. Jeg ville derfor kunne vise frem længe, men da det nu først og fremmest er en håndarbejdsblog vil jeg nøjes med at vise de ting min mor har lavet til den lille. Hun har lavet en lækker bold i patchworkstof og 3 striksweatere i uld og silke. Nogen kan måske genkende den med dinosaurer som jeg selv gik i gang med. men hurtigt gav op på. Endelig har hun strikket et babytæppe, der er rigtig retro lige som jeg kan li' det.




 



6 kommentarer:

  1. Bare så søde ting. Der er intet som hjemmelavede gaver :)

    SvarSlet
  2. Dejlige gaver - godt at have en mor, der kan strikke :o)

    SvarSlet
  3. Ej nogle lækre gaver! Dem bliver du glad for!

    SvarSlet
  4. Først et tillykke.
    Det er nogle dejlig gaver du har fået. Har selv klippet en gribebold, og er så ikke kommet længere.. Men det kommer vel en dag ,-)

    SvarSlet