Pages - Menu

søndag den 4. september 2011

Navnefest

Er kommet hjem fra en rigtig hyggelig eftermiddag med navnefest for min svigerindes søn. Har haft travlt hele weekenden med at bage, klippe navneskilte og lave pynt til cupcakes i fondant. Herunder har jeg samlet nogle billeder fra festen:

Ialt blev det til 150 cupcakes med henholdsvis chokolade, citron, rabarber, blåbær og gulerod. Vi pyntede med små skibe (som dog væltede i varmen), skattekister med guldkrymmel, palmer og flag. På den øverste kage sad en lille pirat i fondant. Min svigerinde bagte desuden en stor skærekage, som jeg pyntede med navn, pirat og små hajfinner. Bortset fra de små skibe blev resultatet rigtig godt, og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg skal pynte cupcakes, men måske vil jeg nøjes med lidt færre næste gang:-)


Min svigerinde havde produceret enorme mængder bordpynt, baseret på mine skabeloner, som blev spredt på bordene og limet på bordkortene. Til kagerne lavede jeg et skattekort med en oversigt over kagerne. Papiret er malet med kaffe, har fået revet kanterne og er blevet krøllet.



3 kommentarer:

  1. Det kan kun have været hyggeligt!! :D

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er resultatet blevet godt :)

    SvarSlet
  3. Flot arbejde, jeg bliver helt lækkersulten:-)

    SvarSlet