Pages - Menu

onsdag den 2. februar 2011

Et par gamle figurer


Jeg har fundet flere af mine gamle ting frem, nu hvor jeg så småt er igang med før-flytte-oprydning. Disse romerske soldater lavede jeg med inspiration fra filmen 300. Den lukkede hjelm er lavet med inspiration fra bogen Creepy Cute Crochet, men med temmelig langt til originalen. Nu er der noget lidt tøset over hækling (eller er det bare mig?), men jeg synes alligevel disse ville være søde som alternativ til playmobil og lego-figurer. Nu lavede jeg dem blot for at eksperimentere med forskellige opskrifter og materialer, men hvis man havde en lille dreng ku' det være sejt med en hel hær.

5 kommentarer:

  1. Det kunne være rigtig sejt med en hel hær! :)

    SvarSlet
  2. De er total cool! :) Ku være man skulle kaste sig over hæklingen igen... :)

    Jeg tillader mig lige at ligge et link til min blog, hvor jeg har min første Give-away, når jeg når op på 10 faste læsere (er forholdsvis ny i blogland;)
    BTW, jeg nyder at læse med her :)

    http://sukkerknalden.blogspot.com/2011/02/give-away-1.html

    SvarSlet
  3. Creepy Cute crochet er den sejeste bog! Jeg har den også, men er strandet lidt på, at jeg ikke har fået lavet øjne i fimoler...

    SvarSlet
  4. De er bare rigtig seje. Det er du bare rigtig god til

    SvarSlet